خدمات سئو سايت در شيراز چيست ؟
به طور كلي به هر فعاليتي كه در داخل و خارج از سايت براي بهبود رتبه سايت در موتور هاي جستجو انجام بگيرد سئو (SEO) گفته مي شود . خدمات سئو سايت يك فرآيند زمانبر مي باشد و حتي پس از اينكه سايت شما در جايگاه خوبي قرار گرفت نبايد خدمات سئو سايت خود را رها كنيد زيرا رقبا اين جايگاه را از شما مي گيرند.
چرا بايد سايت خود را سئو كنيم ؟
پاسخ به اين سوال كه چرا بايد سايت خود را سئو كنيم را با يك مثال مي گوييم فرض كنيد شما فروشنده كفش در پر بازديد ترين خيابان شيراز هستيد مثلا پارمونت يا سينما سعدي شيراز ، در بهترين حالت ممكن اگر كرونا نباشد و محدوديتي هم نباشد روزانه 1000 نفر به فروشگاه شما سر مي زنند و در بهترين حالت 50 نفر از شما خريد مي كنند در حالي كه اجاره چنين مغازه اي در شيراز ماهانه بالا 20 ميليون تومان است. حال اگر نصف همين مبلغ را ماهانه بابت خدمات سئو سايت خود پرداخت كنيد مي توانيد در عبارات مهمي همانند “خريد كفش مردانه” در صفحه اول گوگل قرار بگيريد و روزانه بيش از چند ده هزار بازديد كننده داشته باشيد و با استراتژي درست در فروش تعداد سفارشات بالا 200 عدد ثبت سفارش در روز را تجربه كنيد . بنابرين شما با خدمات سئو سايت در شيراز مي توانيد رتبه خوبي را در گوگل با هزينه اي كمتر از فروشگاه فيزيكي خود داشته باشيد.
چرا بايد به سرچيتو در خدمات سئو سايت در شيراز اعتماد كنيم؟
زيرا كه مجموعه سرچيتو با دانشي به روز نسبت به الگوريتم هاي گوگل در كنار تجربه مي تواند در كمترين زمان ممكن و با حداقل هزينه در بهترين عبارت هاي كليدي ، سايت شما را به صفحه اول گوگل بياورد. تعهد و هميشه در دسترس بودن نيز از ويژگي هاي ماست ، ما يا پروژه اي را از شما قبول نمي كنيم يا اگر قبول كنيم تا انتها همانند يك رفيق وفادار با شما هستيم تا طعم شيرين خدمات سئو سايت و رتبه گرفتن از موتور هاي جستجو را بچشيد.تعرفه خدمات سئو سايت در شيراز
تعرفه خدمات سئو سايت در شيراز از جمله موارد مهم براي صاحبين كسب و كار هاي شيرازي است . نكته مهم در مورد سفارش سئو سايت در شيراز اين است كه اگر چه سئو سايت يك فرايند زمانبر و به نسبت پر هزينه است اما به شدت مي تواند براي تمامي كسب و كار ها در بلند مدت مفيد باشد و ميزان فروش و درآمد ماهانه كسب و كار هاي شيرازي را افزايش دهد.
تعرفه خدمات سفارش سئو سايت در شيراز بستگي به موارد زيادي دارد ، مواردي مانند ميزان رقابت در عبارت كليدي ، ميزان سختي توليد محتوا در حوزه هاي مختلف كاري ، انتخاب عبارت كليدي سخت يا آسان از طرف كارفرما ، تعداد رپورتاژ آگهي هاي لازم براي عبارت هاي كليدي و مواردي از اين قبيل مي باشد.
دوشنبه ۰۸ شهریور ۰۰ ۱۳:۵۳ ۱۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است